Novosti

Edukacija djelatnika u pismohranama za rad u sustavu ARHINET

DSCN1006

SLAVONSKI BROD – Danas je u prostoru Državnog arhiva u Slavonskom Brodu održana edukacija za rad u nacionalnom arhivskom sustavu ARHINET za djelatnike u pismohranama 11 osnovnih škola sa novogradiškog područja. Edukaciju je proveo Krešimir Ibrišimović,  voditelj Odjela za zaštitu arhivskog i registraturnog gradiva izvan arhiva.

ZA STVARATELJE O ARHINETU: U okviru nadležnosti arhivske službe o evidentiranju stvaratelja i imatelja i popisivanju njihova arhivskog gradiva, razvijen je i modul za vođenje evidencija o gradivu u pismohranama. Podrška za ove evidencije razvijena je kako bi stvarateljima i imateljima gradiva u nadležnosti arhiva olakšali vođenje zakonom propisanih evidencija, pojednostavili i automatizirali dostavu podataka koje su dužni dostavljati nadležnom arhivu te olakšali izradu popisa gradiva za predaju ili izlučivanje.

Zašto biste Vaše evidencije vodili izravno u ARHiNETU? Razmislite o sljedećim prednostima:

  • Ne morate osmišljavati vlastiti sustav niti ove evidencije voditi kod sebe.
  • Ne morate se brinuti za softver i hardver – sve što trebate je veza na Internet, a to sigurno već imate.
  • Vaša evidencija koju vodite u ARHiNETU usklađena je s propisima – propisi se mogu promijeniti, no Vi ne morate brinuti o usklađivanju.
  • Osim što podržava propisane evidencije dokumentacijskih zbirki i jedinica ARHiNET Vam omogućuje korištenje dodatnih opcija za opis i upravljanje gradivom, npr. vođenje kataloga javno dostupnih informacija.
  • Popise svoga gradiva ne morate posebno dostavljati nadležnom arhivu, što biste inače bili dužni.
  • Podaci o arhivskome gradivu lako se povezuju s digitalnim kopijama ili izvorno digitalnim gradivom na koje se odnose, a korisničke verzije digitalnih kopija prilagođene su pretraživanju i pregledu putem Interneta.
  • Stječete pravo na pomoć arhiva u organizaciji Vašega gradiva i vođenju evidencija.

Kako možete postati korisnik ARHiNETA i u njemu voditi svoje evidencije?

Prijavite se državnom arhivu koji je nadležan za Vašu ustanovu i dogovorite razinu usluge koju želite koristiti Arhiv će educirati Vaše osoblje za rad u sustavu i izvršiti registraciju koja omogućuje pristup zatvorenom dijelu sustava odmah po primitku obavijesti o odobrenju zahtjeva za registracijom koja stiže na e-mail adresu svakog korisnika sustava može se započeti s radom.

Tekst: Domagoj Zovak

Skip to content

Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi poboljšala korisničko iskustvo. Nastavkom uporabe stranice prihvaćate uvjete korištenja. više

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close